Ποιος είπε ότι η υγιεινή διατροφή σημαίνει να σταματήσουμε τα πιο νόστιμα πιάτα; Μια διατροφή ή όχι, όλοι πρέπει να τρώνε υγιεινά για να διατηρήσουν μια καλή κατάσταση υγείας, αλλά όχι για αυτό πρέπει να πούμε όχι στις απολαύσεις του μαγειρέματος Ιταλικά.

Σε αυτό το άρθρο προτείνω μερικά κόλπα και συνταγές για τη μείωση των θερμίδων των αγαπημένων σας πιάτων, με αποτέλεσμα την επίτευξη υγιεινών και ακόμη πολύ νόστιμων παρασκευασμάτων.

Προτείνω να αποχαιρετήσετε τα «λυπημένα» πιάτα

Πρώτα απ ‘όλα, προτείνω να αποχαιρετήσετε τα «λυπημένα» πιάτα, χωρίς λάδι και αλάτι, ή απλά βραστά, τα οποία δεν ικανοποιούν τον ουρανίσκο και στη συνέχεια οδηγούν στην κατανάλωση πολύ περισσότερων λιπαρών πιάτων.

Με λίγη δημιουργικότητα και φαντασία μπορείτε να μετατρέψετε τα πιάτα που είναι λυπημένα για να φέρετε υγιή και νόστιμα.

Πρώτο κόλπο: ξεκινήστε με τη μείωση του αλατιού, των σαλτσών και των καρυκευμάτων λίπους (σόγια σάλσα, μαγιονέζα, κέτσαπ, μουστάρδα, βούτυρο, καρύδι από την κουζίνα). Στην αντικατάσταση χρησιμοποιούνται τα μπαχαρικά φυσικά όπως το τζίντζερ, το κύμινο, το κάρυ, η πάπρικα, το κρεμμύδι, η ρίγανη, ο βασιλικός και πολλά άλλα ακόμα. Εκτός από τη γεύση και το άρωμα στα πιάτα σας, τα μπαχαρικά έχουν πολλές ιδιότητες ευεργετικές για την υγεία.

Δεύτερο τέχνασμα: αποφύγετε το τηγανητό. Ένας καλός τρόπος για να μειώσετε τις θερμίδες και το λίπος δεν είναι το τηγάνισμα, αλλά μαγειρέψτε τα πιάτα, για παράδειγμα κάνοντας άλματα στο τηγάνι τα λαχανικά, μην τα τεντώσετε με λάδι αλλά μόνο με νερό και προσθέτοντας τα μπαχαρικά και τα αρώματα για να απολαύσετε. Για να προετοιμάσετε ένα καλό ψητό ή ένα κοτόπουλο δεν είναι απαραίτητο να προσθέσετε μεγάλες ποσότητες λαδιού ή χειρότερα από το βούτυρο: απλώς ξεθωριάστε μόνο με το λευκό κρασί και προσθέστε νερό αν χρειαστεί.

Τρίτο κόλπο: αποφύγετε το παχύρρευστο βούτυρο. Για να προετοιμάσετε ένα καλό ριζότο δεν είναι απαραίτητο να ανακατέψετε στο τέλος του μαγειρέματος με το βούτυρο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τυρί παρμεζάνα τριμμένο φρέσκο ​​ή το τυρί cottage φρέσκο: θα έχετε την ίδια συνοχή και κρεμώδη με ένα ριζότο Doc!

Αλλά τώρα ας πάμε στην εξάσκηση!

Εδώ μπορείτε να προετοιμάσετε τρεις νόστιμες συνταγές της σεζόν με τρόπο υγιεινό και χωρίς να θυσιάζετε τη γεύση.

Λαζάνια στο φούρνο

Ποιος δεν λατρεύει να απολαμβάνει μια ωραία ψημένη λαζάνια την Κυριακή; Δυστυχώς, αν και καλό, η λαζάνια είναι ένα πολύ θερμιδικό πιάτο. Αλλά μην ανησυχείτε, με απλά κόλπα μπορούμε να μειώσουμε την πρόσληψη θερμίδων απλώς προετοιμάζοντας μια πολύ νόστιμη παραλλαγή μπεσαμέλ, χωρίς τη χρήση βουτύρου.

Προετοιμάζω με το ρύζι γάλακτος (πιο εύπεπτο και κατάλληλο ακόμη και για όσους είναι κοιλιοκάκη), αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στην αγελάδα. Στο γάλα, προσθέστε το αλεύρι ρυζιού, μια πρέζα καρύδι meg, μια γρατσουνιά παρμεζάνα και μια πρέζα αλάτι και πιπέρι.

Το αποτέλεσμα θα είναι μια εξαιρετική μπεσαμέλ με σαφώς μειωμένη περιεκτικότητα σε θερμίδες, ή περίπου 73 kcal ανά 100 g σε σύγκριση με 172 kcal ανά 100 g της κλασικής μπεσαμέλ με βούτυρο. Τέλος, μπορείτε να αντικαταστήσετε το κρέας ψιλοκομμένο με νόστιμο Prosciutto Cotto Eat και Close Raspini υψηλής ποιότητας, κομμένο σε μικρά κομμάτια.

Βαλδοστάνα

Ας προχωρήσουμε στο δεύτερο. Ένα από τα πιάτα αυτής της σεζόν είναι η κοτολέτα Aosta Valley, μια τυπική σπεσιαλιτέ της κοιλάδας Aosta. Είναι ένα πιάτο τόσο νόστιμο τόσο πλούσιο σε θερμίδες και λίπος, όσο τηγανίζεται και συνοδεύεται με αλλαντικά και τυρί. Αλλά γιατί να μην αντικαταστήσετε το κρέας με το Hamcotto Raspini, το νόστιμο και θρεπτικό μπιφτέκι προσούτο cotto, κατάλληλο για μεγάλο και παλιό; Μαγειρέψτε το για λίγα λεπτά στη σχάρα.

Όντας ένα χάμπουργκερ μαγειρεμένο στο 100%, θα υπάρχει αυτό που θα προσθέσει στην επιφάνειά του μια μικρή ζώνη τυριού asiago. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα νόστιμο, υγιεινό και ελαφρύ δεύτερο μάθημα ! Με αυτόν τον τρόπο θα μειώσετε περίπου 107 kcal (367 kcal της κλασικής κοιλάδας Aosta σε σύγκριση με 260 kcal του μαγειρεμένου χάμπουργκερ με το Asiago). Μπορείτε να συνοδεύσετε τη μπριζόλα σας με μια φρέσκια σαλάτα με ένα μείγμα σπόρων (ηλίανθος, λινάρι και κολοκύθα).

Κέικ αχλαδιών και σοκολάτας

Τέλος, περιποιηθείτε τον εαυτό σας με ένα ντολινό και εγκαταστήστε και τα δύο πιο μικρά από τα πιο λαμπερά. Θέλω να σας προσφέρω τη συνταγή για ένα νόστιμο κέικ αχλαδιού και σοκολάτας χωρίς βούτυρο, ιδανικό για ένα υγιεινό πρωινό ή ένα νόστιμο σνακ.

Για να προετοιμάσετε αυτήν την λιχουδιά χρειάζεστε: το αλεύρι του κριθαριού, την πικράδα του κακάου, όχι περισσότερο από 100 γραμμάρια ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο, το ρύζι γάλακτος ή τη βρώμη, ένα αχλάδι κομμένο σε κομμάτια και αρωματισμένο με κανέλα και ένα κουταλάκι του γλυκού μαγιά σε σκόνη. Αυτό το μαλακό κέικ είναι πολύ καλό ως ένα τυπικό κέικ για τη σοκολάτα με το βούτυρο, αλλά πολύ πιο υγιεινό και θρεπτικό, σε αυτό που θα μειώσει τις θερμίδες πρόσληψης περίπου 100-150 kcal.

Θυμάμαι και πάλι ότι η υγιεινή διατροφή δεν θέλει απαραίτητα να πει ότι υφίστανται δραστική στέρηση τροφής, σημαίνει αντ ‘αυτού να ανακαλύψουμε εκ νέου τη φυσική γεύση των τροφίμων, απλά χρησιμοποιώντας μεθόδους υγιεινού μαγειρέματος για την προετοιμασία των υπέροχων πιάτων. Καλή όρεξη !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *